TIME POSt- წერილი კიბერ სივრციდან


ჩვენს მრავალჭირნახულ ქვეყანაში მოზარდებს დღესდღეობით მრავალი თუმცა ერთფეროვანი გასართობი საშუალებები აქვთ. თუმცა ახალს ისინი არაფერს იგონებენ.. ძირითადად სვამენ, თამაშობენ და სვამენ.
მოკლედ მე და ჩემმა ერთმა მეგობარმა განვიძრახეთ საინტერესო გართობა
შევქმენით თეორია დროისა და სივრცის შესახებ და ერთმანეთს ვწერდით წერილებს სხვადასხვა დროიდან და სივრციდან.
გთავაზობთ ერთ წერილს.

ძმაკაცო იკუ!

ვერც კი წარმოიდგენ რა მოხდა.
ქაუნთერ სტრაიკი ხო იცი ქონდიშენ ზერო. დასტ 2. მანდა ვარ...
არ გჯერა ხომ ?
არც მე... ზოგადად ამ თეორიამ დროისა და განზომილებების შესახებ ზე მუტაციას მიაღწია...
დესმატჩია. რომელიღაცა რუსულ სერვერზე ფორსებში... ესაა დღევანდელი ჩემი ყოფა... მარიონეტივით დავრბივარ აქეთ იქით კომპიუტერის ეკრანს მიღმა მომღიმარი ცხიმიანი ბავშვი ხითხითებს ალბათ, მე მკითხე აბა... გა
ძალიან მტკივა ხელი კისერი და აშ მიმზმს როცა მმართავენ, ვერ ფსამ, არაფერს არ ჭამ, არ სვამ, არ ლოცულობ... მხოლოდ დარბიხარ ხან ერთი ხან მეორე იარაღით და ხოცავ ხალხს... ეს იარაღი მაინც საიდან მოდის... სიკვდილი არ არსებობოს... სიცოცხლეს აზრი არა აქვს...
მიჭირს და ვეცდები ამ განზომილებას რაც შეილება მალე მოვშორდე... სადაც თავისუფლება არსად არაა და უდაბნოს მტვერიც კი დაპროგრამებულად მიმოიბნევა ხომლე აქეთ იქით...
მე სახელი არ მაქვს პირობიდათ პოლიციის სპეცრაზმელი ვარ... რომლის „კარგი კაცობა“ მხოლოდ და მხოლოდ დახოცილი ხალხის რაოდენობით იზომება...
მოკლედ ამ თეორიას დროისა და განზომილების შესახებ რამეს მოვიხერხებ თორემ ბოლო 2 წერილია გადავერთე ამ თამაშებში...
გამოძინება არ მაწყენდა...
გემშვიდობები დროებით...
Ok, let`s go!
Cover me!
Fire in the hall!
Terrorists win!
... shit… L


სიყვარულით ლაშუ J
მაქვს შენი კარგი წერილის იმედი!

No comments :

Post a Comment